Minikkurbagam ikisini de kullanıyorum, bestlak, emziren anne çayı ve maltları da kullandım bana mısın demiyor.
Emzirme danışmanı Melike hanım var, hindistan cevizi yağı kullandığını söylemiş bazı paylaşımlarında.
Ayrıca lohusa yağı var içinde sağlıklı yağlar olan bir karışım onun da yağlandırdığını söyleyenler var, yorumlarına bir bakın isterseniz.
Bol protein içerikli beslenmeye çalışın (yumurta, et, kemik-ilik suyu), avokado, çiğ kuruyemişler, incir, hurma da sütün besleyiciliğini arttırıyormuş bunu da çocuk doktoru söylemişti.
Sanırım denemediğim sadece o lohusa yağı ve hindistan cevizi yağı kaldı benim onları da deneyeceğim aklıma gelmişken🫠