ruuveyydaa şuan ağrıyor diye hemen çıkacak ya da çıkmayacak diye bir şey yok. Ama evet genetikle alakası var benzer zamanlarda çıkıyor. Sancılar 3.ayda başladı dişi 8.ayda çıktı 😄 arada çok zorluyor 1 2 gün sonra rahatlıyordu,o sıkıntılı günleri yazdıklarım ile atlattım. İlaç verme sebebiniz de anlıyorum ben yapmadım desem yalan olur çünkü hem kendine hem bana yazık. Yarım ölçü çeyrek ölçü verdim . Onların şuana kadar yaşadığı her şey em pik noktası çünkü bilmiyorlar 🥺