Merhabalar.6 ay 20 günlük kızım var anne sütü alıyor ek gıdaya da 5.5 aylık tadım başladık ama zaten çok yemiyor günlük ve lifli şeyler veriyorum buna rağmen 10 gün yapmadı ve lavman yaptırdık .Doktor ilaç verdi en fazla üç gün kullanın dedi onu kullanınca iki gün normal yaptı ama şimdi yine 4 gündür yapmıyor.Zeytinyağı veriyorum sebze meyve vermeye çalışıyorum hareket yaptırıyorum fakat olmuyor.Detaylı inceleme mi gerekir bizim gibi olan var mı ?doktor gelişimsel düzelene kadar biraz çekersiniz dedi de tedavisi filan yok mu ya:(