Deletedmom2987 aslında ocean kullanıyorum ama farkettim ki damlası verince gazdan çatlıyor çocuk denemek için vermedim çok rahat gaz çıkarıyor neden böyle anlamadım prematüre olduğu için mi acaba
gokkuss Deletedmom2987 ya doktorlar yapmaz diyor bu konuya kaç tane d vit denedim hepsinde siizn dediğiniz gibiydi uyuyamıyodu huzursuzdı gazlıydı. Sabah beşte altıda yedide verdim her saatte denedim yok yapıyodu bizfe de doktorları inandıramadım bu duruma ben. Ama gözlemlediğim emin olduğum bi durumdu 5 -6 ayına kadar sanırım kullanamadım d vitamini snra başladım
Minikkurbagam Deletedmom2987 bende sağlık ocağının verdiğini verdim çocuk brütün gece uyumadı. Şimdi ocean alıp verdim o da mı aynı şekilde gaz yapıyor hay Allah ya 🤦♀️
Deletedmom2987 Minikkurbagam bende sabah veriyorum ama ne zaman versem o gün gazdan kıvrandı çocuk 2 gündür vermiyorum hiç bişeyi yok yani denk gelmiş olamaz herhalde ilk çocuğumda da ocean kullandım onda gaz yapmadı anlamadım bende gokkuss
TalentedMom Deletedmom2987 başka marka deneyin kesin damladan mı oluyor bi probiyotik +d vitamini içeren damla kullanıyoruz
Minikkurbagam Deletedmom2987 hadi ya d3 vitamini de çok önemli vermekte lazım. Acaba vücut alışana kadar bisüre gaz mı yapacak
Deletedmom2987 Minikkurbagam yani bilmiyorum sağlık ocağının ki de yaptı ocean kullandım oda yaptı bende vermiyorum şu an
Deletedmom2987 TalentedMom kesin damladan zaten alerji maması kullanıyoruz başka bişey bulamadım yediklerime de dikkat ediyorum sab simplex+ probiyotik kullanıyorum özellikle denedim 2 gündür vermiyorum çok rahat şu an kucağımda pıtır pıtır gaz çıkarıyo
ikiierkekkannesii Deletedmom2987 Vermeniz gerekiyor. Benim bebeğimde alerjik mamayi ağlayarak içiyor o da gaz yapiyor. Bizde sap simplex ve symbiosys kullanıyoruz güzel gaz çıkartıyor. Ocean kullanıyoruz. Evet gazı tetikliyor ama sabah saatlerinde veriyorum ben 1 fıs.
Deletedmom2987 ikiierkekkannesii bende sabah veriyorum ama ne zaman versem o gün akşama kadar ağlıyor asla uyumuyor bu sefer gaz damlası da işe yaramıyor başka damla bakıcam
ozdenizzz Deletedmom2987 benim ikizler de prematüre biz hiç sorun yaşamadık normal de ikisi de çoğu şeyi aynı içmez.