Kızlar bı kızım var bır bucık yasında çok yaramaz evde kırılmadık eşya kalmadı bunları da gectım artık gece uyuyor günduz asla uyumuyor gece de 9.30 da yatıyor sabah 8 de ayakta gündüz uyıtmauaa calıssam yatağından kaçıyor artık psikolojim bozuldu bağırıyorum kendı kendime deliricem yanı zaten bı ehlıyet alma surecındeyım gerginim ama bu çocuk benı mahvetti