Merhabalar.
Ben fmf hastasiyim yaklaşık 4 senedir ilaç kullanmıyorum oğluma hamileligimden beri midemi çok bulandirmisti o ilaç icememistim bir şekilde ve ilaç içmeyi de pek seven birisi değilim açıkçası 5 ay için kızım doğdu yani ikinci hamilelik yaşadım su sıralar aşırı derecede eklem yerlerim ağrıyor geçen gün ayak bilegim resmen burkuldu o derece ağrı ve acı hissediyordum yaklaşık 15 dk sonra falan geçti şuan tek biseyden korkuyorum amiloidoz gerceklesmismidir eklem kemik iliğinde iltihap 22 Aralık doktora gidicem randevu aldım tekrardan ilaç tedavisine başlayacağım insaAllah umarim geç kalmamisimdir
Uzun süre ilaç tedavisi almayıp benim gibi sonra test yapılınca sonuçları kötü gelen var mi