3 ay kullandık. Oto koltuğu olarak da kullanılıyor. Bebeğimiz pusette durmayı çok sevmediği için kullanımına uzun süre devam edemedik. Sapasağlamdır hiçbir sıkıntısı yok. Bagi neo 2 bebek arabası ile kullandık arabamızda satılıktır ilgilenen olursa beraber satılır. Puset için 3500 tl düşünüyorum pazarlık payı vardır. İsteyenlere güncel fotoğraflarını iletebilirim.