SooMin 4 gün yoğun bakımda yattı oğlum o zamanlar 6 aylıktı 1 gece de serviste yattı kandaki oksijen seviyesi çok düşüktü o yüzden acil bi şekilde yoğun bakıma alındı bol bol hava veriyolar ilk iki gün burnundan verildi hiç durmadan sonra biraz toparlayınca kendimiz vermeye başladık antibiyotik tedavisi uygulandı sf ile aspire ediyorlardı çok zor bir süreçti ama çok şükür atlattık allah kimseye göstermesin evlatlarımızı bize bağışlasın sizin bebeğinize yatış mı verildi ?