30 aylık bir bebegim var bnce komuşması çok geride ne yaptıysam olmıyor dr gittik anlaması vs çok güzel dedi gelişim testine gittik yapmadı uykusu geldiği için ağlayıp durdu ekran diyeceksiniz sağlık problemim vardı çok ciddi (kolum kırıldı 6 parçalı kırık ve sinirler yoktu yeni yeni düzeliyor) o ara mecbur verdim bakcak kimsem yoktu eşim işe gitmek zorundaydı şuan konuşuyoruz oyun oynuyoruz tuvalet eğitimini aldı hafleri biliyor hayvan sesleri vs küçük ilçede yaşıyorum kreşe almıyorlar 3 yaşından önce ama gerçekten çok takıyorum önerebilceginiz bişi varmı