zlemceylan elele cibo hediye geldi babannesinden. Bebeğim henüz oturmuyor ama zaten sandalye kısmı anakucağı gibi yatabildiğinden benim için rahat. Henüz ek gıdaya geçmesek de yemek yediğimiz zaman masaya bakmayı seviyor bu yüzden erken alınması iyi oldu ben cok memnunum. Diğer bi nokta da tekerllekli olması. Kucak delisi bebeğimi gezdirirken bir kaç kere de olsa rahat ediyor kollarım 😁