zlemceylan Kızlar hem uygun fiyatlı hem de kullanıp memnun kaldığınız mama sandalyesi tavsiyelerinize açığım 🥰
Busegr zlemceylan ikea antilop 2.5 yaşında 5 ay itibariyle kullanıyoruz kirlendi koptu koktu derdi yok en temizi tekrar alma gereksinimi halâ duymadım
simseklivekalpli zlemceylan pilsan kullanıyoruz biz. Kemerleri önden olduğu için açamadı uzun süre. İkeanin bacak koruması olduğu için onu çıkarıp kalkmaya çalışıyordu
tyugsug zlemceylan Ben daha almadım ama Wellgro almayı düşünüyorum çalışma masası falan da oluyor kemerli güzel
_Hera zlemceylan kiwi koala aldım. konforlu rahat bir şekilde oturuyor. Hatta Kafelere falan gittiğimizde orada basit mama sandalyelerine otuturuyoruz oturmak istemiyor hiç iyi ki büyük olandan almışım diyorum
zlemceylan _Hera onu bende şu anda düşünüyorum gayet yorumları güzel burada kullanan annelerin de yazması beni biraz daha ona teşvik ediyor 😍🥹
Busegr zlemceylan ben hiç tehlike arzedecek bir duruma şahit olmadım kullandığım süreçte ama tabi tercih sizin 🫠
_Hera zlemceylan kesinlikle tavsiye ederim. Çok rahat risk hepsinde var ama bende diğerlerinden daha az. Üzerinde sadece yemek yemeyip vakit geçirip oyun oynayacaksa ideal 🌸
tubiiik_ zlemceylan ikea antilop aldım kızım oturmak istemedi chicco polly aldım seve seve kullandık onu
kuzucuk24 zlemceylan bize dedesigil hediye almıştı. Kraft Tapas Mama Sandalyesi çok memnun kaldık temizlemesi de kolay deri oturak kılıfı da sil tertemiz.
zlemceylan kuzucuk24 hantal bir ürüne benzemiyor güvenlik açısından iyi mi peki bebeğim biraz hareketli
gokce3535 zlemceylan ikea antilop kesınlıkle bunu aldıktan sonra temızlıgı o kadar rahatki bitane daha var hamgı kafayla almısım kocaman kaldırdım bıyere bıde oturma yerı kokuyor cıkmıyor bısey dökulunce 🤢
papatya_1 zlemceylan babyjem kullanıyorum trendyoldan 670 tl ye almıştım şuan sanırım 750 tl gayet memnunum
zlemceylan canmanayvesuyu o da düşecek gibi geliyor bana her an ama görüntü olarak mı öyle gözüküyor yoksa
sumeyyeavcl zlemceylan yorumlarda hiç rastlamıyorum ama bizimki Stokke click çok çok memnunum bayılarak almıştım bi bakın derim indirime düşüyor E bebekte takip etmek lazım
arwen14 Kraft gastro kullanıyorum ayaklarını çıkarıp da kullanabiliyorum güvenlik açısından hareketli bir bebeğiniz varsa