Her şeyi yemek istiyor ama eğer verirsem gece karnı şişiyor hazımsızlık yaşıyoruz. Vermezsem de aç kalıyor kafayı yiyeceğim.
Gündüz uykusu 2 ye düştü ama onda da çok az uyuyor. Gece de sürekli uyanıyor ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım. Doktora götürdüm bir şeyi yok diyor. 2 aydır böyle inşallah en yakın zamanda düzelir. Gece uyanınca eşimi de istemiyor illa benim ilgilenmem lazım eşimde çığlığı basıyor bana çok düşkün oldu bir yandan güzel bir yandan kötü 🥹