Bebeğim her emmeddn sonra kusmaya başladı normlde kusan bi bebek değil idrar yolu enfeksiyonu vardı doktorumuz antibiyotik verdi ondandir diye antibiyotik değiştirdik ama antibiyotik vermeyincede kusuyor emzirmeye korkuyorum daha önce yoktu 3 gündür böyle bebeğim ayni durumda olanlar lütfen yardımcı olun