Lazziya23 Selam kızlar dün adetim 1. Günüydü olmayınca şu ikisini yaptım silik çıktı sonra eczacı yarın ilk idrarla yap dedi belli oluyor mu bilmiyorum ama o da silik çıktı böyle eşime söylesem mi dayanamıyorum hamşle miyim sizce 😌😀
Lazziya23 gizememre bidebayilistersenferiya Söyledim kızlar yani hemen kalcağımı düşünmüyodum ondan şok oldum 😀
gizem6767 bidebayilistersenferiya inş oyledır bende 2, test yaptım sılık çıktı kan verdım gebe degılsınız, dedıler moralım bozuldu
Lazziya23 etkafa etkafa ya 30 una randevu oldum zaten o zamana kadar hasta olmazsam kese de görünür diye düşünüyorum beklemeye karar verdim çocukla hastane zor oluyor git gel maşallah sizin ne kadarlık