esm15 Nazar olmamış, bu dönemde enine büyümeler azalır zaten. Kilo alımı yavaşlar. Mama da almıyor diye ek gıdayı fazla kaçırdı iseniz kabız olmuştur. Doktorunuza da danışarak doğrudan veya yemeğine hindistan cevizi yağı ekleyebilirsiniz, kızıma hala iyi gelir. O dönemde hepimizin sütü azaldı. Benim kızım da dönem dönem emmeyi bırakma noktasına gelecek kadar az emdi. Bu da sürecin bir parçası. Şimdi artık istemese diye gözünün içine bakıyorum.😅 Bazı bebekler biberon kabul etmiyor malesef, yapacak bir şey yok.