Bebitom 9 aylık olacak haftaya ama doğru dürüst bişiy yapamıyorum şekerde yemiyor gündüz annem kayınvalidem deniyor ben işteyken. Mandalina suyu, bebe bisküvisi yiyor su ile ezilmiş. Benim içim rahat etmiyor mesela parmak yapıp eline vermek istiyorum. 5 dişi var çıkıyor. İki üst üç alt. Koparırda boğazında kalırsa diye korkuyorum. Ne versem başını çeviriyor. Bana ayına uygun bunu yiyebilir diyeceğiniz bebeklerin sevdiği sağlıklı tarifler verirmisiniz. Aşşırı ihtiyacım var😊