hayriye_alp06 2 yil emzirmek gerektigi icin ve pek tabiki anne sutunun yerini hicbirseyin tutmadigini bildigimiz icin ek gidayi az verip genelde sutle besleyen annisler var mi ve budogru mu sizce?
Tinimini hayriye_alp06 6 aydan sonra bebeğin alması gereken besini karşılayamaz anne sütü. Gittikçe verimliliğini kaybeder. Bu nedenle ek gıda serüveni başlar. 1 yaşına gelmiş bit bebeğin düzenli öğün yemesi gerekiyor. Aralarda anne sütü alabilir. Zaten belli aydan sonra bebekler doymak için değil keyif için emiyolar
Annesininbalkizi hayriye_alp06 adı üstünde ek gıda bebeğe yawaş yawaş alıştırmak. Çoğunlk anne sütü yada formül mama. Zaten wereceğimz ek gıdalarla doymazlarki anne sütü azalmaz siz dewam edin