Merhaba , 5 aylık bebeğim var ilk aydan beri stresli dönemden geçtiğim için sütümü arttıramadım ya damla damla geldi yada hiç gelmedi . düzgün sağım yapamadım moralim çook bozuk . Şuan hiç süt gelmiyor Takviyeler kullanıyorum tekrar sağım yapmaya çalışıyorum . Sütüm gelirmi çok mu geç kaldım . Sizin bir öneriniz var mı bu konuda belki benim gibi olup çare bulan vardır yardımlarınızı bekliyorum