Bebeğim ilk doğduğunda sütüm yoktu Aptamil verildi hastanede 3 günden itibaren sagimla beslemek zorunda kaldım bı gün sıvı Aptamil verdim 40 gün sonra sorun oldu sütüm tamamen kesilince hipp aldım 3.5 ay komple anne sütü ama şuan 7 aylık 2 numaraya gecicez aptamil düşünüyorum biraz daha vitamin vs değerleri yüksek deneyen var mı