Nisadfoc canım ateşi acile görüşmüştük benm derecemle 40 i bulmuştu hastane derecesinde 37 çıkıyordu ama çocuk belliydi gözümün önünde gözleri falan hep gitti atak geçirir gibi korkuyordu 4 5 kere söyledik ateş düşürücü yapsınlar diye snra yatış yaptılar zaten onlar ateş düşürücü serumdan yapıyorlardı takip ediyorlardı bende ediyordum 38 38.5 falan oluyordu ben olctugumde bana o soğuk havada Zibinlar ve soğuk uygulama yapmamı söylediler eğer ateşi çok olursa soğuk uygulama yapin devamli ben tir tir tirrerken çocuğumu o Zibinla durdurdum ve soğuk uygulama yaptım canım yanıyordu ama yinede onun için yaptım sukur geçti doktor rota için hastanede bekleyemeyiz dedi yolladı bizi eve gelincede hep ateş düşürücü verdim bizi ne pedifen ne calpol nede başka ateş düşürücü ateşimiz dusuriyordu takip ettim baştan beri kızıma ibufen dusuriyordu eczaneci pedifen le ibufen aynı eş değer demesine rağmen ben ibufen getirttim çünkü o bizde faydasını gösterdi ilk atesledgi zaman uyku sersemiyle pedifen vermişim sabaha kadar düşmedi ateşi düşmesi lazım diyordum sabah baktığımda pedifen vermişim ibufen verince hemen düşürdü ateşini 4 saate bir veriyordum takip ediyordum hastanede pedifen yazıyordu bir ara ates düşürücü vermelerine rağmen yine düşmedi sonra hemşire geldi ilaç kalmamış parol dedi galiba onu verdi oda düşürmüştür serumdan verdiği ama evde ibufen den başka ateş düşürücü kullanmam yanlışlıkla pedifen verdim diye attım çöpe hepsini