yaseminim Merhaba 40 günlük bebeğim var grip oldum ilaç kullanabiliyor miyim en kötüsü parol içsem olur mu
mity yaseminim parol olur ama diğerlerini bilmiyorum bana ilaç vermemişlerdi bebeğim 5 aylık. Bol bol bitki çayları şifalı çorbalar ve burun yıkama yapmıştım kendime.
haniball yaseminim sadece parol kullanin drye soylemwden diger ilaclari icmeyin sut sagip dokmeniz istenebilir bazi ilaclar emzirme donemi yasak.. her bitki cayida olmaz sut kesebilir bazı caylar
ggrqnitt yaseminim viral grip gibi hastalıklarda sadece parol yeterli oluyor b grubu emzirirken içilebilir zaten bu durumda başka ilaç yazmıyor doktorlar birkaç gün içinde geçiyor.
saremomm_ yaseminim geçen hafta bende grip olmuştum ,doktor soğuk algınlığı ilacı verdi 10 aylık kızım