Merhaba hanımlar oğlum 23 aylık 9 ocakta 2 yaşına girecek mama içiyor sabah ve gece uyurken sadece doktor 2 yaşında kesebilirsin dedi içerse süt verirsin dedi kesmeyi düşünüyorum zaten sabah ve gece içiyor sadece fakat sütü nasıl vereceğim biberon ile mi gece uyurken biberon ile içip yatıyor bazen içiyor sonra sallıyorum falan ama nasıl bir yol izlicem bilemedim bardakla versem içer mi bilmiyorum biberonu kesmeli miyim varmı bilgisi olannn aydınlatın beniiii