tugceir kendi doktoruna göz teması konusnda endişe duyduğum için gitmişdim, bana saçmaladığımı söyledi, ama saçmalamiyorum, eşimin yaninda da oyle soyleyince şimdi adam bir sorun olduğuna inanmiyor🤦♀️7 aylliken gitmişdik, 10 ocak randevumuz var 9 ayıik olucaz o zaman gidicez hem kendi doktoruna hem de nöroljiye götrcm, bu kafasina vurma ve kendini kasmaaindan eşim de korktu o yuzden nöroljiye gidicez, eğer o yönlendirirse çoçuk psikatrne götrmeyi düşünüyorum, siz de bebeğiniz başka insanlarin yüzüne uzun uzun bakiyormu? Biz de bakmiyor🥲