ShrDrn Ya ben geçenlerde bi yerde okumuştum. Okaliptüs 2 yaş altı çocuklar için önerilmiyor. Sinir sistemi için zararlıymış . Ben oglum grip olunca , burnu acilsin diye cezvede su kaynatıp içine damlatirdim. Baya işe yarıyordu. Oğlum 4 yaşında yine az da olsa kullanıyorum ama 2.5 aylık kızımın burnu da tıkalı cesaret edemedim.
Onun yerine soğan kesip başucuna koydum