umranknt Kızlar iyi geceler neredeyse 2 ay oldu sezaryen olalı ama bugün dikişimin ucunda nokta kadar beyazlık gördüm etrafıda kızarmış birazda yaniyor bikaç gündür yanıyordu dün baktım bişey yoktu bugün gördüm başına böyle bişey gelen varmı
ShutUp umranknt Enfeksiyon başlangıcı olabilir o yüzden ilk fırsatta muayene olun. Doktorunuzun vermediği krem/ilaç vs kullanmayın dediğim gibi öncelikle bir muayene olun.
umranknt annevebebegiii__ demin tekrar gidip baktım beyaz yer patlamış iltihab yanı biraz irin gibi bişey akmiş bende bebeğimin göbek bağı için aldımız temizleme kiti vardı onunla hafif dokundurarak temizledım kuruttum doktora gidicem o önerirse bi krem alırım teşekkür ederim yinede