Arkadaşlar oğlum 2 yaşında önceleri yediği hiçbir şeyi artık yemiyor kesinlikle kahvaltı yapmıyor akşam yemekleri de canı isterse yiyor bazen ağzına zorla sokuyorum belki tadını sever de yer diye kıyametler kopuyor resmen ağzını asla kapatmıyor ve ağzının içinden yemeği tamamen alana kadar ağzı açık şekilde ağlıyor böyle bir sorun yaşadınız mı neler yaptınız