sera03 canım moralini bozmak istemem ama önemli bir durum üstünde dur bunun. Halamın oglunda ciktu üç hafta önce. Şuan diyalize bağlanıyor malesef çok üzgünüz. Onun üç haftadır hastanede tedaviyle dusmeyince diyalize başladılar biyopsi oldu böbrekten parça aldılar kuzenim aşırı kafasına göre c vitamini icerdi magnezyum falan sürekli ama bildim bileli. Biyopsi sonucunda böbrek üstünde kalsiyum birikmesi çok varmış doktor kalıcı gibi gözüküyor demiş bakalım ilaç ve diyaliz tedavisi görüyor iki ay sonra gecmesse böbrek nakli. Ama sen kötü dusunme ben yaşadığım olayı anlatmak istedim. Peşine düş.insallah dilerim sende sıkıntı yoktur