Asellim gunduz bir duzenimiz yok henuz. Kizim 2 ay 22 gunluk. Gece de 10 gibi odamiza geceriz, yarim kundak yaparim, isigi kisarimm. Esimle aramiza yatar. Emzikle pis pislayarak uyutmaya calisirim. Cok direnmezse1 sa icinde uyumus olur. Besigine alirim. Gece cok sık uyanmaz. 4-5 sa uyudugu olur.