pyrzaslnnn47 evet kestik şükür. şuan meme diye tutturmuyor çok şükür ama tam doyamadığı için mi beşiğe katmaya başladım ondan mı bilmiyorum gece 2 gibi kalkıyor sabah 5 6 kadar uyanık kalıyor bu üç gündür sabah süt ısıtıp içine birkaç cici bebe katıp uyutuyorum bende