annevebebegiii__ Şimdi 8 yaş yaklaştı.6 yaşta kıyafetini kendisi giyiyordu . Tuvalete kendisi, gidiyordu, oyun kurup uzun uzun oynuyordu. Yani çoğu şeyi kendisi yapıp. Sürekli mızmızlanma diye birşey yoktu.
Gereksiz ağlama yoktu. Ana okuluna gittiği için Yorulup, erken uyuyordu.