ruuveyydaa yaa kıyamam, normalde çok ağlayan huzursuz bir bebek değilse rahatsızlığı olabilir. Bizimki kronik olarak huzursuz bir bebek olduğundan yazdıklarını okuyunca yorgunluğunu ve içindeki endişeyi tahmin edebiliyorum.
Her şeyi deneyesi geliyor insanın. Nebe Suresini dinletince biraz sakinleştiklerine inanıyorum, deneyebilirsin