Kızlar meraba bugün bebeğimin 2.ay aşısı vardı eşim götürdü boy kilo da ölçmüşler kilosu 4500 doğum kilosu 3000 hemşire boyunun çok uzun olduğunu söylemiş standartlara göre kilosun iyi boyu olduğu için ve birazda minyon oldupu için göstermiyor demiş doktorlada görüşmüş kilosu normal demiş uzun boylu olcakmış ama genede kafama takıldı çok mu az kilosu nama veriyorum bu arada sütüm yok