esmnrr 4 ay 8 günlük erkek bebeğim var 2 gündür çişli bez sayısı az ve turuncu leke gördüm bunların sebebi susuzluktan yetersiz beslenmeden kaynaklandığını biliyorum fakat her zamanki gibi meme+ mama ilerliyoruz bestlak damla kullanmaya başladım göğsüm akmaya bile başladı mama da her gün aynı miktarda veriyorum . Geceleri sadece emziriyorum ve sabahları üzerinden bezi taşıyor oluyordu 2 gündür çok az çiş yapmış alıyorum başka bir nedeni olabilir mi? Ayrıcalıklar karnı şiş ve kusuyorda açlık huzursuzluğu yok damla yapmış olabilir mi demir ilacına başladık sağlık ocağının verdiğine başladım o yapar mi bilmiyorum aklıma bunlar geldi
morenica esmnrr idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi acaba? kusuyor yazdığınız içim aklıma geldi ben de koyu ve az çişi yeterli beslenememe olarak biliyorum çünkü, ateşi varsa olur genelde enfeksiyon ama, geçmiş olsun 💐
_Hera esmnrr demirden kaynaklı olabilir (az bir ihtimal bununla kabizliksa eşlik edebilir) kusuyorsa sıvıyı vücudunda tutmayabilir oyuzden turuncu olabilir. Doktorunuzla görüşün mutlaka
cimcike esmnrr merhaba gözlemlemeyşn direk doktora gidin bebeklerde kusma diyince idrar yolu direkt akla gelirmiş diğer semptomlarınız direkt uyuyor benim bebeğimde de aynısı oldu çünkü anlamamıştım griple çakıştığı için. Antibiyotik tedavisi alması lazım çok geçmiş olsun
esmnrr _Hera kabızlığı da var galiba çünkü kakasını yapmadı 3. Gün olacak demir ilacından şüpheleniyorum gözlemleyip doktora götüreceğim
pudu Onun adı ürat kristali bebeğin beslenemiyor olabilir sütünü bir sağıp kontrol et sabit mama miktarı veriyorsan arttırabilirsin ya da beslenme sıklığını arttırabilirsin bez sayısı da beslenemediğini doğruluyor
esmnrr pudu mamayı arttırdım bez sayısı aynı aslında fakat yoğunluğu her zamanki gibi değil göğsüm de hiç olmadığı kadar dolu hissediyorum akıyor çok garip bi çıkmaza girdim dünden bugüne bezi daha iyi dolmaya başladı aynı ilerledikçe mama miktarı yetmemeye başlıyor olabilir yarın doktora gideceğim
esmnrr cimcike bebek reflüsü var çok mama alınca direkt çıkarıyor doğduğundan beri bu böyle aslında bezi bugün biraz daha iyiydi yarın doktora götüreceğim inşallah