umranozdmr Kızlarr 2 aylık bir bebişim var sürekli tv izliyor ben gün boyu açmıyorum eşim akşam gelince acılıyor sadece . Bi sakıncası olur mu bi yerde okuyorum zararlı diyor bi başka yerde okuyorum bi zararı yoktur diyor. Ne yapmam lazım gelişmesinde bir sıkıntı olur mu .😢
Niyesordunbucevabi umranozdmr İki aylık bebek daha kafasını tam tutamıyor nasıl tv izlesin Allah aşkına pusetteyse yönünü başka yere çevirirsin bakmaz.
etuerk umranozdmr olur, 2 sene sonra çocuğum konuşamıyor göz kontağı yok diye tekrar post açarsınız, iki aylık bebek ne anlasın tv izlemekten daha net göremiyor anlamıyor onun dikkatini çeken sadece renkler bu zamanla gelişim geriliğe sebep olur.
oylesinebiri__ umranozdmr eşin insan değil mi nasıl 2 aylık bebeğin yanında tv açıyorsunuz bizim 16 aylık hiç açmıyoruz TV hayatımizda yok bebeğimiz varken tlf bile bakmıyoruz
handenurr1 oylesinebiri__ ay yok artık abart bu cocuk büyüyüp görecek ama tv telefon o zamanda hiç görmediği için aşırı meraklı olacak ve isteyecek misafirliğe gidince ne yapıyorsunuz herkese telefonu elinize almayın tv açmayın mı diyorsunuz
BenMathilda umranozdmr hangi dizilere bakıyo ya ben hiç bulamıyorum izlenecek tv dizisi saran bir şeyler varsa alırım bir önerisini
sarikavun umranozdmr tabiki olur 2 yasa kadar sifir ekran deniyor beyin gelisimi icin cok zararli. Esiniz de bi zahmet bebek uyuyana kadar izlemesin tv.
ummukerem sarikavun 9 aydır gündemden bile bi haber ne video izliyorum ne TV sırf çocuk duyup etkilenmesin saçma sapan şeyler diye millet 2 aylık başlamış şaka gibi 😶🌫️
umranozdmr Yani saçma sapan yorumlar bizde biliyoruz daha göremediğini ne yazcağımı şaşırdım daha dogrusu nasıl başlık atıcağımı bilemedim burayı ilk defa kullanıyorum ve ilk bebeğim yani anlarsınız diye düşündüm açıkcası böyle başlık attım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
oylesinebiri__ umranozdmr Yani saçma sapan yorumlar Bizim yorumlarimiz saçma ama eşinin yaptığı normal demek görmediğini bile bile tv açmanız şaka gibi
isimli00 umranozdmr gelişim geriliğine sebep olacaksınız bebek yninizdayken tvdende mahrum kalın. yazık günah küçücük bedene bunumu reva görüyorsunuz
suheyla92 umranozdmr sikinti olur tabi ki o parlak renkler asiri hizli resim ona gore degil anvale olur cocuk. Arkasını çevirmek cok mu zor? Bi de izliyor demissiniz sanki kendi başına tvnin basina geciyor.
umranozdmr suheyla92 ya hayır tabiki ben bunu fark ettim gün boyu açmıyorum artık sadece benim ögrenmek istediğim acıklama bu çünkü bi yerde okuyorum bi zararı yoktur diyor bi yerde okuyorum zararı çoktur diyor tabiki bebeğimi düşünüyorum yani tv açıp bişey yapmaya gitmiyorum