ozge_yasin_budak Kızlar az önce beni sağlık ocağı aradı kızım 9 aylık kızamık aşısı için dedi ama mecburi değil dedi isterseniz 1 yaşında karma aşı vurdurursunuz bilgisi olan var mı
[silindi] ozge_yasin_budak cankm bu salgınlar için devlet araya böyle bi aşı koymuş normal de yokmuş ama bu hastalıkllar salgınlar nedenyle yapıyolar istersen yaptır ne olur ne olmaz