suheyla92 kız ben bi agu baby aldım hiç memnun kalmadım bide 2 paket almıştım evde duruyor aslında memnun olan varsa vermek için yazmıştım ihtiyacı olan biri varsa diye her neyse baby turco kullandım baya çok iyidi sızdırma vs yapmıyordu sonradan sızdırma sorunu yaşadım üst bedenine geçtim aynı şekil oldu ondanda evde 1 paket duruyor şimdi molfix mavi paket aldım Bime gelmişti 415 tl ye şimdilik iyi bazen hafif sızdırma yapıyor ama idare eder jenny vely kullandım o iyidi sızdırma vs yapmadı