Merhabalar hanımlar size sorum olacak daha önce yaşayan vardır illa ki diye
oğlum 11 aylık ve 3-4 gündür sürekli pipisni kaşıyor. Bezini zaten normalde çok zor bağlatıyordu şimdi çok çok zor bağlatıyor. Pişikte öyle çok yok normal düzeyde. Acaba enfeksiyon mu kaptı ki ?