Kızlar selam. Her gece aynı şeyi yaşamaktan yorulmuş bir anne olarak yazıyorum. Büyük kızım 3.5 yaşında küçük kızım 1 yaşında. Yatak odasında ikisini aynı anda uyutmak artık tuhaf bir hal almaya başladı. Kızım yatakta zıplıyor,değişik hareketler yapıyor ve de beyaz lamba açık uyumak istiyor. Normalde karanlıkta uyuyan bir çocuk öyle korkuyorum diyor ama bebeklikten beri karanlıkta uyur. Şimdi uyumamak için lamba açtırıyor ve o zamanda ne kendi uyuyor ne de kardeşinin uyumasına müsaade ediyor. Odası var ayrı yatmıyor artık çok yoruldum buna bir çözüm bulmak istiyorum lütfen varsa bilginiz beni aydınlatın