6 aylık kızım
Her şeyi denedim kızlar her şeyi 3 gündür uykuyu oturtmaya çalışıyorum.
Sabah erken de kalktı, geç te kalktı. 2,2-5 saat uyanıklık yarım saat- 1 saat uyku yaptırıyorum. 6 dan sonra uyutmuyorum her şeyi denedim.
Hep aynı senaryo;
Akşam 7,5-8 kaçta uyuyorsa yarım saat sonra kalkıyor aşırı enerjik ve mutlu bir şekilde ve bir daha 11 e kadar uyumuyor.
Işığı açmadan pışpışladım, emzirdim yok çook ağlıyor resmen kalkmaya çalışıyor.
Napıcam ben ?