aysss_ea evet bizdede aynısı oldu hele halası bizdeydi o bizdeyken aglama krizleri daha coktu cunku ben bebegi emzirirken kızım yanıma gelmek istediginde iste gitme annenin yanına rahat bırak bebegi emziriyo falan diyodu kızımı cagırıyodum gelebilirsin diye uyarıyoduk ama surekli boyleydi gitti cok rahatladık ozellikle kızım.. Kardesimde suan hamile onların arasındada 5 yas olucak o yuzden sordum alısması uzun surdumu gerci cocuktan cocuga farkeder ben cok korkmustum kızım kıskanırda icine kapanır diye korktugum gibi olmadı sukur