Güzel anneler merhaba.Bebeğim meme ve mama alıyordu.Ama bu 4. ay atağıyla beraber emmemeye başladı.Eskiden de olurdu ama geri dönerdi bir şekilde memeye.Ama şimdi asla istemiyor🥲Çok ağlıyor.Ayakta bile emmiyor.Ben de sağarak veriyorum şimdilik.Ama şunu sormak istiyorum.3-4 saatte bir sağım yapıyorum ama sütümün 60 cc geçtiği olmadı.Yani bakıyorum instagramda bebeğini sağarak besleyen bazı kadınların sütleri dolu dolu benim 3-4 saate bir taş çatlasa 90 çıkıyor.Düzenli de sağıyorum (geceleri hariç onda da emiyor zaten) bu arada power pump yapıyorum her gün ya da iki günde bir.Ama 100’ü geçmedi hiç.Neden olabilir acaba? Sağım aralıkları mı fazla ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi? 😔