Busrakeskin Merhaba anneler. 2 aylık bebeğim var ve hala göğüs ucum emzirirken çok acıyor😔kullanmadığım krem yap kalmadı. birde bembeyaz olmuşlar. Niye böyle oldu bilgisi olan var mı ve bu acı ne zaman geçicek acaba 😓