Selam kızlar benim eski evimde balkon olmadığı için hiç balkon takımı almadım şimdi yeni eve taşındık 4 ay oldu kendime balkon takımı almak istiyorum kiracı olduğum için böyle pahalı bir şeyde almak istemiyorum sürekli taşınacağım için mahfolurlar zaten sizin aldığınız memnun kaldığınız bı yer varmı balkonların görsellerini atsanız çok sevinirim 🙏🏻