Selamlar herkese biz 6 aylık olduk. Bugüne kadar hep tadım şeklinde geldik ama artık günde 2 öğün (kahvaltı + ikindi öğünü) beslenmeye geçiyoruz. Birsürü tarif izliyorum “bu çocuk aç” kitabını aldım tarifleri inceledim vs ama kafam çok karışık hala siz de böyle hissetmiş miydiniz zamanla bebeğimin de yönlendirmesiyle düzene oturur değil mi 🥺 neyi ne kadar vereceğim ne kadar yemesi gerekiyor hiç anlamadım. Mesela kahvaltıda yumurta sarısı + organik bir unlu kahvaltı verdim diyelim. Sonraki öğününde meyveli muhallebilerden mi yapayım? Şu en küçük kavanozlardan aldım 6lı, bir haftalık meyve/sebze püresi yapsam 5-6 gün dayanır mı ve ikinci öğünde sadece onu yese yeter mi? Gerçekten kaybolmuş hissediyorum bir şeyi eksik yanlış yapacağım diye garip bi panik geldi lütfen öneriler verin 🙏🏼🫶🏻