Serpil09 selam birkaç gün önce 9000 olanı aldım aldığım yerde de 7000-8000 serilerinde kronik sorunlar olduğunu söylediler. bu sap kırılma problemleri o serilerde oluyormuş, tefali bilmiyorum kullanmadım philips 9000 baya sağlam görünüyor şimdilik memnunum