Bizde ağızla çekilen de var elektrik süpürgesi ile çekilen de var Nexus’un otomatik olanı da var. Süpürgeyle çekilen evet ama süpürge sesi bebegimi çok korkuttu. O yüzden çok zor kullandık. Nexus’u alana kadar iyileşmişti pek kullanamadık ama çekim iyi bence