Kızlar selam oğlum 2 buçuk yaşında yaklaşık altı aydır tuvalet eğitiminindeyiz gündüzde bir problemimiz kalmadı çok şükür söylüyor ama her gece uykusunda mutlaka kaçırıyor 6 aydır hiçbir şekilde ilerleme kat edemedim tuvalete kaldıramıyorum çünkü büyük bir sıkıntı yaşıyoruz uyanma konusunda yani bu konuda nasıl ilerleyebilirim tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var