Arkadaşlar bebegim 3 aydir kilo almıyor kan alındı temiz çıktı çok şükür çocuk doktoru raporlu mama başlanır dedi çocuk gastroenterolojiye gonderdi bende burda verilmiyormu dedim doktorda onlar takibini yaparlar dedi çocuk doktoru veremiyor mu yoksa başka doktora goturmelimiyim çocuk gastroenteroloji bölümü burdaki hastanede yok şuan da başka hastaneye goturemiyorum bi bilginiz var mı