akaneu Selam canımlar bizim bebiş çok şükür yürümeye başladı ama şöyle bir sıkıntı var sadece salonda yürüyor diğer odalarda korkuyor 😬
Pamukhanim_ akaneu yenimi başladı benim kızımda ilk başta sadece ev içinde güzel yürürdü dışarıda hep düşerdi
akaneu Pamukhanim_ 3 hafta falan oldu dikkat ediyorum salonda rahat rahat yürüyor ama başka alanda korkuyor