rabis01
Tam 6 aylık olduğunda başladım. Doktorum öyle önerdi. İlk başta 3 gün kuralına uydum zamanla esnettim. Alerji riski olan şeyleri 3 gün tattırdım diğerlerini 1 gün. Kabak ile başladım, havuç, patates, yoğurt, elma, armut, avokado şeklinde devam ettim. Porsiyonları 1 çay kaşığı, 1 tatlı kaşığı, 1 yemek kaşığı şeklinde gün gün arttırdım. Tadımları yaptıkça bazılarını karıştırdım bazılarını yan yana verdim. Bitirmesi için asla zorlamadım. Sonuçta tadım dönemi adı üstünde tadına baksın diye, doysun diye değil. Dilinin ucu deyse yeterli.